Tuesday, December 8, 2009

امتي الناس هتقولي كفارة !!!!


وفي رواية أخري : بيطري تعذيب وإصلاخ


مفيش حد عاقل في الكون ده بيمتحن كل اسبوع امتحانين وتلاتة
من اول السنة واحنا متنيلين علي عنينا بنمتحن
ده مش ميد تيرم
ده الترم كله امتحانات
وهنختمه بأربع امتحانات الاسبوع الجاي
وبعد كده العملي هيبتدي علطول

فعلاااااااااااااااااااااااااااااااا
كلية طب الحيوان بجامعة المعز لدين الله الفاطمي تفوقت علي معتقل جوانتانامو

:(

مفيش علي لساني غير سيرة الكلية الكلية..الكلية الكلية.... معنديش اي دراية باللي بيحصل خارج المجال البيطري وده اكبر خطأ ..للأسف

ادعولنا يا جماعة

31 comments:

وردشان smilyrose said...

السلامة عليكم

وحشتينى يا سفروتى يا حبيبتى


معلشى يا نوران اجمدى

ربنا يعينك يا رب


اتبعى مقولة من طلب العلا ركز فى

الامتحان وساب العملى وقال ان مالى

دا ايه دا الغلب اللى انا فيه

ههههههههههههه


ربنا يعينك يارب ويكرمك

amy said...

اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة....خلااااااااااااااااص انا كمان فاض بيا حرااام...هما بيعملوا فينا كدة لية...
انما بنقول لمين..لا حياة لمن تنادى
نفسى اعرف الدنيا حواليا ماشية ازاااى
نفسى ارجع اعمل كل اللى كنت بحبة تانى...لكن الكلمة المعتادة لاى حد يكلمنى..عندى امتحان..من اول الترم وانا عندى امتحان....لدرجة انهم بطلوا يسالونى اصلا لانهم زهقوا....
بس تعرفى ...ساعات الامتحانات دى بتاخدنا من واقع عايزين نهرب منة مؤقتا....
دى الفايدة الوحيدة للامتحانات بالنسبالى

سفروتة said...

وردتي
.........
وحشتيني جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هههههههههههههههههههههه
والله انتي عثل

تصدقي حلوة المقولة دي
ممكن ابقي اقتبسهااا منك؟؟؟

ربنا يخليكي ليا يا وردتي
يااااااااااارب

وأنا جامدة اهه
بس ادعولنا اوووووووووووووووي

:-*

سفروتة said...

ايـــمي
..........

ااااااااااااااااه يا بنتي
وألف اه
بجددددددددددددددد هو ده التعذيب ولا بلاش

انا مش بشوف اي فايدة بتعود عليا من الامتحان غير انها بطمني علي نفسي في المادة

لكن انها تكون ذات فايدة اخري
فده لأ

ربنا معانا يا ايمي
ويخلصنا منها علي خير

فعلا مفيش حد بيحصله اللي بيحصلنا ده

أحمـــــــــــــد أبو العلا said...

ربنا معاكي ان شاء الله
هانت باذن الله وتتخرجي على خير قريب

أبو العريف said...

ربنا يوفقك يا سفروته

انا مجتش هنا من زماااااااااااااااااان

بس اكتشفت اني ضفتك عالفيس بؤ

وجاي عن طريقه

سفروتة said...

أحمد أبو العلا
................
ااااااااااااااامين يا احمد
يسمع منك ربنا

سفروتة said...

أبو العريف
.............
:)
وانا اقول برضه الاسم مش غريب علياااا
ربنا يخليلنا كتاب الوش
:D

منورني يا ابو العريف
هنا وعلي الفيس تووووك
:)

kimo said...

ربنا يوفئك

الشاعر الحزين said...

ربنا يقويك ويعينك

ويصبرك على ما ابتلاكى به

نعمل ايه بس هو نصيب ولازم نرضى بيه

ياللا معلهش شدى حيلك كده بس أوعى يتقطع منك هههههههه

ربنا معاك يارب بجد بدعيلك من قلبى

بالرغم من انى كنت زعلان منك عشان مبقيتيش تزورينى

بس هعديها عشان ظروف امتحاناتك

دمتى بكل الخير

سفروتة said...

Kimo
.......
ربنا يخليك يا كيمو
متشكرة اوي
:)

سفروتة said...

الشاعر الحزين
..............
امين يا علاء
هي فعلا ابتلااااااااااء

انا قطعته من زماااااان
:D
تقدر تقول من سنة تانية كده
:D

معلش يا علاء انت عارف الظروف المنيلة اللي انا فيها دلوقتي وبالرغم من كده حاولت علي قد ما اقدر اني مبعدش عن التدوين ...فأعذرني بجد
وادعوووووووولي اوي
ويارب يدوم التواصل بينا

ربنا يخليكم ليا يا احلي اخوات

دمت بخير
:)

mohamed ghalia said...

ربنا يكرمكم ويوفقكم وهانت

blue-wave said...

ههههههههههههههههههههه
معلش
ربنا معاكى

Tamer Alhosiny said...

كفارة
بس هيجي يوم وتفتكري كل ده وتبتسمي



تامر الحسيني
انسان عاشق حر

سفروتة said...

mohamed ghalia
.....................
ااااااااااااامين يا محمد
امين

سفروتة said...

blue-wave
............
ادعيلنا يا دكتور بجدددددددددددددددد

سفروتة said...

Tamer Alhosiny
......................
ههههههههههههههههههههه
هتخليني اصدق اني خلصت

والله انا ببتسم من دلوقتي لما بفتكر انا وصحابي السنين اللي فاتت

بس الواقع غير الماضي
الماضي عدي والواقع غصب عننا عايشينه
ومنعرفش هينتهي علي ايه

خييييييييييييييير

وحمد الله علي سلامتك
:)

norahaty said...

بندعيلك ياسفروته
أنتِ وكل المعذبين والمعتقلين
فى الارض:ربنا يخلصكم من الأسر ومن المذاكرة
عذاااااااااااااااب
متنكر بأسم
المذاكرة والامتحانات

سفروتة said...

norahaty
...........
ربنا يخليكي يا دكتوووووووووووووور
ادعولنا اووووووووي
جاااااااااااااااااامد
جداااااااااااااااااااااا

وبجد بجد بجد
وحشتيني اووووووووووووووووووووووي
:-*

الازهرى said...

تعرفى
كان معانا المخرج بتاعنا من امبابة على فكرة
وكان بيقول لىيا ابنى انا اول مرة اشوف واحد بيمتحن قبل ما يدرس
لانى كنت بامتح من اول اسبوع فى السنة
وعمرى مافوت يوم من غير امتحانات

يبقى انا فى كليةايييييييييييه ؟


ربنا يعينك وتنتهى زى ما انتهيت منها

اسمي أحمد .. لو مخانتنيش الذاكره !! said...

هههههههه

على فكره .. أخويا التوأم خريج طب بيطري برده .. و فعلا كانت الكليه حاجه آخر بهدله .. بس الحمد لله .. قضى المده و طلع دلوقتي .. قولوله كفاره :)

ربنا يعينك يااااا رب

زوريني في مدونتي و نوريني

http://ra7alaat.blogspot.com/

مستنيكي :)

سفروتة said...

ازهرررررررررري
..................
والدي العزيز
فينك وفين ايامك

اااااااااااااه انت في كلية غبية زي كليتنا
:D :D

ربنا يستر علينا والله
الامتحانات كانت زي الزفت
ادعوووووووووووولنا اوي

حمد الله علي سلامتك يا بوب

سفروتة said...

اسمي أحمد .. لو مخانتنيش الذاكره !!
.....................................
والله اخوك ده بطل
انه قدر يصمد ويستحمل كل العذاب ده

عقبااااااااااااااالنا يارب

نورت المدونة في اول زيارة
:)
والمدونة تفتح الباب لكل فاقدي الذاكرة
:D
اصل انا واحدة منهم

شرفتني بجد
واتمني دوام التواصل

Eno said...

معلش ياقمر البيطري للجدعان
ههههههههههه

وحشتيني بجد
ربنا يكرمك ويجعل تعبك بفايده :9

تحياتي:)

Ahmed MeTalliCa said...

ان شاء الله انتى قدها و قدود :)

لازم نصبر بعضينا برضه :))))))))

a7med-Mado said...

أول زيارة للمدونة
ربنا معاكى يارب ويوفقك
وعلى رأى المثل نام وأرتاح يأتيك النجاح
هههههههه أكيد مش كدة خالص ومن طلب العلا
يتفضل ف كابينة 4
إن شاء الله متابعك على طول البوستات جميلة والمدونة تحفة

قلب مصرى said...

نتمنى أن تنالى النجاح بإذن الله

حابس نمله و بعذبها said...

انت فين يا سفروته فينك وفين ايامك

كيــــــــــــارا said...

عامله ايييييييييييييه يابنوته

الازهرى said...

أخييييييييييييييييييييييرا
يعنى لازم العراق تحتل والكل يهدد بالحرب علشان سيادتك تظهرى

وكمان فين مقصوفة الرقبة التانية
سلميلى عليها
وكل سنة وانتم طيبين وفى خير وسلام

وحاولى تحافظى على صداقاتك صدقينى فقدانهم هتلاقيه صعب كتير