Wednesday, March 4, 2009

سفروتة ... ولقاء المدونين

اقول ايه بس
اقول ايه
روحت بيتنا يدوب اكلت وريحت شوية
لقيت البت ايمي بيبي نزلت البوست وكتبت كل اللي كنت عايزة اقوله
ما علينا
يا جماعة ده اللي حصل فعلا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شريرة يا ايمي
بس بحبك هعمل ايه؟
بجد النهاردة كنت مبسووووووووووووووووووووووووووطة جدا
يوم اصلا مكانش لا ع البال ولا ع الخاطر
وعرفت ناس جميلة اوي
اينو ..رقة الاحساس
اوريجينال هارت
محمد غالية
ازهري
بطوط حبوب
وكيكي
ومجنووووووووووون
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الا مجنون ده بقي اول لما عرفت انه مجنووون اللي انا عارفاه وبيعلق عندي قولتله قوللي بقي انت بتقول علينا احنا البنات مفتريين ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وكان نقاش ساخن كنا انا وايمي واوريجينال واينو علي مجنووون
بس النفوس اتصافت في الاخر
:)
بجد انا فرحانة اوي اني شفتكم
واتمني ان ده يتكرر تاني وتاني وتاني
ونشوف بعض دايما
لاني بجد حاسة بألفة جميلة بينا كانت موجودة النهاردة واحنا بنتكلم مع بعض كلنا
كان نفسي اشوفك يا بنت يا كيارا
وكيكي قالت لنا ان شفقة كانت موجودة ودكتور عمرو فاروق
بس معرفتش اشوفهم
بجد زعلت اوي اني مشوفتش حد انا اعرفه
لكن ان شاء الله تتكرر اللقاءات ونشوف بعض تاني

32 comments:

mohamed ghalia said...

والله أنا هعيط
بجدبجد بجد سعيد إنى اتعرفت عليكم
وربنا يديم الود والمحبة بينا

سفروتة said...

mohamed ghalia
...................
يا خبر يا محمد
هتعيط من الفرحة بقي؟
:)
بجد انا فعلا مش قادرة اوصف احساسي
فعلا لما تعرف حد من كلامه بس وبعدين تشوفه ع الحقيقة من غير اي تزييف ولا تصنع وحد فعلا علي طبيعته..بتبقي حاجة جميلة اوي
وكمان كده احنا خرجنا برا نطاق النت وعرفنا بعض وان شاء الله في اللقاءات الجاية نكون موجودين باذن الله

دمت بكل ود
:)

blue-wave said...

انا زعلان جدا انى ماشوفتكمش:(((

عاشقه وغلبانه said...

انتوا كنتوا فين

عموا القاءات دي بتكون جميله جدا لما تشوفي ناس كل اللي يربطك بيهم النت ولقاء لاول مره
ربنا يديم عليكوا الفرحه ببعض

مسدس صغير said...

ربنا يهنيكو ببعض
..
ههههههههه
والله اللقاءات دى حاجة جميلة
ونفسى يبقى فيه نقابة للمدونين أو اتحاد رسمى ليهم
مهما ليهم نصيب الاسد على الانترنت
..
اشكرك على البوست وانا سعيد بأول زيارة ليه للمدونة بتاعتك يا دكتورة

الازهرى said...

كنت سعيد جدا لما اتعرفت عليكم
ولو عايزة اى نصيحة تغلصك من اللى معذباكى معاها دى
انا موجود

Batoooot said...

هههههههه
بوست جميل
وديه اول زيارة واحيكى على مدونتك الرائعه
وياسلام لو كنتوا من مدونين الدلتا يبقى اتمنى المقابله
تحياتى واتمنى الزيارة
بطووط

كيــــــــــــارا said...

معقوول ؟؟؟

كنتي هناك

عاااااااااااااااااا وانا كمان كان نفسي اشوفكم عاااااااااااااااااااااا

سفروتة said...

blue-wave
...........
انا كمان زعلت جداااااااااااااااااااااااااااا والله
كان نفسي اشوفكم
ان شاء الله تتعوض
نورت يا دكتور
:)

سفروتة said...

عاشقة وغلبانة
................
احنا يا ستي كنا في المركز الدولي للتنمية الثقافية

فعلا والله عندك حق بتبقي حاجة جميلة انك تشوفي ناس ولاول مرة بس تحس انك تعرفيهم من زمااااااان

شرفتيني في اول زيارة وان شاء الله تتكرر
وان شاء الله نشوفك في اللقاءات الجاية

دمتي بكل ود
:)

سفروتة said...

مسدس صغير
..........
الله يخليك يا مسدس بيه
:)
اه والله فكرة نقابة المدونين دي .. بس عارف ممكن مش يوافقوا عليها عشان التدوين مش وظيفة لكن هواية

ما علينا انا ان شاء الله لما امسك زمام الامور
:))
هبقي اعمل نقابة للمدونين

انا اللي اسعد بتشريفك للمدونة واتمني يدوم التواصل ان شاء الله

نورتني
دمت بكل ود
:)

سفروتة said...

الازهري
..........
اهلا يا كبير
ههههههههههههههههههههههههههههههه
والله شكلك كده شرير اكتر من ايمي

انا اللي بجد كنت سعيدة اوي اني عرفتكم في يوم جميل زي ده
ويارب يتكرر تاني وتاني

نورتني يا ازهري
دمت بكل ود
:)

سفروتة said...

batoooot
............
ربنا يخليكي يا بطوط
ان شاء الله متكونش اخر زيارة
بس للاسف انا مش من مدوني الدلتا
بس اكيد لو فيه فرصة هنتعرف

نورتيني
دمتي بكل ود
:)

سفروتة said...

كيـــــــــارا
..................
اه يا بنتي شفتي؟؟
احنا كنا هناك
انا بجد زعلت اوووووووووووووووي
عشان مش شفتك هناك

بس اكيد اللقاءات هتتكرر ونشوف بعض باذن الله

تحياتي يا ثكرررررررررة
دمتي بكل ود
:)

gogo!sf said...

اجمل شىء فى الدنيا هى الصداقة
الحقيقية

ربنا يديم الحب والخير بينكم

تقبلى مرورى

hasona said...

السلام عليكم
ربنا يجمعكم علي الدوام
ويجمعكم علي الخير دايما

ويديم ما بينكم من حب وايخاء

Eno said...

مافيش كلام تاني يوصف فرحتي

غير انكم احلي ناس بجد

ربنا يديم المعرف بينا يارب :)

دمتي بكل سعاده :)

norahaty said...

محمد غاليه حيعط وهو شافكم
امال اللى نفسها بقى تشوفكم
لكن مش كل اللى نفسنا فيه
بنعمله للاسف :(والالم:( كمان
بجد بجد نفسى اشوف كل واحد
من اللى بيكتب على
المدونات

سفروتة said...

gogo!sf
.............
اكيد طبعا الصداقة الحقيقية
دي اجمل شئ في الوجود
وخصوصا لما تكون لناس يستحقوا بجد

سعيدة بأول زيارة ويارب تتكرر
تحياتي
:)

سفروتة said...

hasona
.........
ياااااااااااااااااااااااااااااااارب يا حسونة يارب
متشكرة اوي لكلامك الجميل ده

نورتني
دمت بكل ود
:)

سفروتة said...

Eno
....
انتي اللي بجد حد جميل اوي
وانسانة طيبة ونقية

ربنا يارب يديم المعروف دايمااااااااا بينا

تحياتي يا ثكررررة
دمتي بكل ود
:)

سفروتة said...

norahaty
...........
معلش يا دكتورة
اكيد ظروف حضرتك منعتك من الحضور
بس ان شاء الله المرات الجاية تكوني معانا وتشوفينا ونشوفك
بجد لاني نفسي اتعرف علي حضرتك قووووووووووي

نورتيني يا دوك
دمتي بكل ود
:)

شفقة هانم واحسان بك said...

انا اللى زعلت لما عرفت انك كنتى موجودة ومتعرفتش عليكى
لكن معلش ملحوقة الجايات اكتر
وحشتينا اوى

oRiGiNaL HeArT said...

سفروتة
انا سعيدة جدا بمعرفتك
بجد كان يوم جمييييل ويارب يتكرر تانى :)

smilyrose said...

وحشتينى يا سفروتة

كان نفسى بجد اشوفك قوى

زعلت قوى لما عرفت انك جيتى بعد ما

مشينا انا وخيارا

بس ملحوقة ان شاء الله

نتقابل قريب

smilyrose

روح الحب الصادق

سفروتة said...

شفقة هانم واحسان بك
.......................
شفشوقة حبيبتي
انا والله زعلت جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ان شاء الله تتكرر اللقاءات واشوفك
ربنا يخليكي يارب
نورتيني يا قمر
:)

سفروتة said...

original heart
..................
انا اسعد بجد
فعلا اليوم ان جميل بيكم والله

نورتيني يا ثكررررة
:)

سفروتة said...

smily ros
..............
سمايلي
انتي كنتي هنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااك؟؟؟؟؟
بجد والله
ياربي
كان نفسي اشوفك يا بنتي والله
معلش
ان شاء الله المرة الجاية

نورتيني بجد
:)

مـجـنـووون said...

كان يوم جميل

وبجد تشرفت بالتعرف بيكم

تقبلي مروري
مجنووون

arsenalwy said...

سفروتة

فعلا شعور جميل انك ترتبط بكتابات حد وتبقى مشتاق تشوفه وبعد كده يحصل اللقاء

دمتى بخير يادكتورة

سفروتة said...

مجنووون
.........
اليوم كان جميل بيكم والله

ويارب اللقاءات دي تتكرر ونشوف بعض تاني

بجد التدوين ده حاسة انه مجتمع متكامل

وفعلا بيضم شخصيات محترمة جدااااااااااااااااااااا سعدت كتير اني اتعرفت عليها

دمت بكل ود
:)

سفروتة said...

arsenalwy
..........
عندك حق
فعلا بيبقي احساس جميل قوووووووووووووووووووووي

دمت بكل ود يا محب الارسنال
:)