Saturday, August 9, 2008

عدناااااااا

السلام عليكم جيراني المدونين
اولا: انا بجد مش عارفة اقولكم ايه اليومين اللي غبت فيهم عن التدوين ورجعت بعدها حسيت اني بجد قدام ناس كلمة الشكر دي قليلة عليهم اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي...بجد مش عارفة اقولكم ايه..علي قد ما انا معرفش اغلبكم في الحقيقة ..الا اني حسيت اني اعرفكم من زمان..حقيقي انتم حد طيب اوي
الحمد لله انا رجعت احسن بكتير اوي اوي اوي ..يمكن احسن مما كنت قبل كده
ثانيا : سكووووب ..مركز البيوتكنولوجي نزل هنا
يارب يعجبكم...ويكون بالمستوي اللي تتمنوه بعد اما عذبتكم معايا
اسيبكم بقي مع سكوووووب
سلام

20 comments:

blue-wave said...

مش هاقولك حمدالله على السلامه
لأنى زعلان

سفروتة said...

blue-wave
..............

طب ليه بس يا دكتور الزعل ده

ربنا ميجبش زعل ابدااااااااااااااا

انا بجد مكنتش قادرة اتابع اي مدونة ولا اني اكتب حاجة خلاص اليومين اللي فاتوا دول لاني فعلا كنت في حالة ضيق شديدة لسبب ما ..بس الحمد لله عدت علي خير

واول لما رجعت دخلت علي مدونة حضرتك وشوفت الازمة اللي كانت عندك ورديت عليك علطول

كان ليك حق تزعل لو مكنتش رديت عليك

متزعلش بقي يا دوك

ها صافي يا لبن؟؟؟

قول بقي يلا

حليب يا قشطة

:)))

ليكوريكا said...

نرحل لنعود

ونعود لنرحل

جميل رجوعك

اتمنالك السعاده والتوفيق دايما

ليكوريكا

smilyrose said...

أنا هقولك حمدلله على السلام

وحشانا جدا يا سفروته

ومبروك السكروب الخاص بالمركز

وخلاص بقى ننسى الضيق ونرجع

لأحبابنا ومتزعليش من الدكتور عمر

لأننا اتعودنا على وجودك معانا

smilyrose

وردشان سابقا

momken said...

حمدالله على السلامه
منوره مدونتك

تحياتى

سفروتة said...

ليكوريكا
...........

ربنا يخليك يا ليكو

دايما منورني

تحياتي

:)

سفروتة said...

smilyrose
..............
الله يسلمك يا سمايلي

انتم كمان وحشتوني جدا والله

ربنا يخليكوا ليا

تحياتي

:)

سفروتة said...

momken
..........

الله يسلمك

نورت المدونة في اول زيارة

شرفت بمرورك

:)

abo salah said...

بعد السلام عليكم

أهم حاجة
حمد الله على سلامتك

ونورتى بيتك ومطرحك
انا كمان كنت غايب عن التدوين اسبوح بحاله عشان كنت فى المصيف وحسيت انى غايب سنين مش اسبوع بس

ربنا يديم عليكى التحسن والسعادة

اسيبك بقى عشان فى طريقى الى سكوب

تحياتى

دكتور بهــدوء said...

دكتور سفروته


فينك يا أبله
هاتي باسوورداتك وانا اخدلك بالي م البلوجه

مش تغيبي كده تاني
متسجله غياب بوست
ماتغيبيش بأه

سفروتة said...

abo salah
...........

بعد وعليكم السلام ورحمة الله

الله يسلمك يا احمد

البيت منور بيكم والله

فعلا الواحد لما بيغيب عن المدونات والتدوين بيحس انه مفتقد شئ مهم

ويارب تكون انبسطت في المصيف

ماشي يا فندم اتفضل حضرتك روح سكووووب ..اتمني سكوبي يعجبك

تحياتي

:)

سفروتة said...

دكتور بهدوء
..............

هههههههههههههههههههههههه

حلوة ابلة دي

انا اهه يا استاذ

يا فندم حقيقي انا شاكرة لخدمات ساعتك

بس ايه ده غياب بوست؟؟؟؟؟؟؟

طب ده ليه علاقة بالحرمان من الدخول للامتحان؟؟

هههههههههههههههههههههههههههههه

حاضر يا دوك مش هغيب تاني ابدا ان شاء الله

تحياتي لك

:)

همس الاحساس said...

اهلا وسهلا


نورتى اختى

ورجعتك لينا تساوى كتير

انتى بجد غالية

وحمدلله على سلامتك

وانا اهو هجرى على مدونتك جرى الجديدة واكيد هتكون حلوة اختى

سفروتة said...

همس الاحساس
...........
الله يسلمك يا همس

ربنا يخليكي يارب

واشكرك علي مرورك الطيب

تحياتي

:)

طالبه الفردوس said...

السلام عليكم

حمد الله على شلامتك يا سفروته
وعودا حميدا ان شاء الله

سفروتة said...

طالبة الفردوس
...............

الله يسلمك يا طالبة الفردوس

ربنا يخليكي

نورتي المدونة

:)

فاعل خير said...

قرب رمضان أغلق مدن أحقادك واطرق أبواب الرحمة والمودة فارحم القريب وود البعيد وازرع المساحات البيضاء في حناياك وتخلص من المساحات السوداء في داخلك ::: في رمضــــان ::: صافح قلبك ابتسم لذاتك صالح نفسك وأطلق أسر أحزانك وعلّم همومك الطيران بعيدا عنك وكل عام انتم جميعا بخير وإلى الله اقرب وعلى طاعته أدوم وأحرص

سفروتة said...

فاعل خير
........

ربنا يجازيك خير علي التذكرة

كل عام وانت بخير

القلب الطيب said...

الف الف مليار حمدالله على السلامه



اتمنى لكى السعادة والتوفيق والنجاح لكى ديما


تحياتى لكى القلي الطيب

will said...

情趣用品,情趣,情色,成人,A片,自拍,情趣用品,情趣,色情,成人影片,色情影片,免費A片,情趣用品,情趣,成人網站,A片下載,日本AV,做愛,情趣用品,情趣,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊,情趣用品,情趣,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影,A片,情趣用品,情趣用品,情趣商品,情趣,情趣

情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍

情趣用品,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,日本AV,寄情築園小遊戲,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,色情遊戲,一葉情貼圖片區,色情網站,色情影片,微風成人, 嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,18成人,成人影城,成人圖片,成人影片,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,080視訊聊天室,視訊聊天室

情趣用品,A片,aio,av,av女優,a漫,免費a片,aio交友愛情館,a片免費看,a片下載,本土自拍,自拍,愛情公寓,情色,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,寄情築園小遊戲,色情遊戲,嘟嘟情人色網,一葉情貼圖片區,色情影片,情色網,色情網站,微風成人,嘟嘟成人網,成人,18成人,成人影城,成人圖片,成人貼圖,成人圖片區,成人小說,成人電影

情趣用品,情趣,情趣商品,自拍,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,哈啦聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,H漫,A片,AV,AV女優,A漫,免費A片,愛情公寓,情色,情色貼圖,色情小說,情色小說,情色文學,色情,寄情築園小遊戲,色情遊戲,SEX,微風成人,嘟嘟成人網,成人,18成人,成人影城,成人圖片,成人貼圖,成人圖片區

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣商品